Tuesday, September 9, 2008

TACK!

Nu har jag precis suttit och läst igenom era underbara kommentarer, och jag vill bara säga ett JÄTTETACK till er alla! Just nu är jag otroligt besviken och tom inombords, men alla era fina ord får mig att få lite mer perspektiv på tävlingen, och jag blir alldeles rörd när jag läser det ni skriver. Jag blir så glad när jag tänker på allt stöd jag fått, av er: släkt, vänner, judokompisar, kända och okända, och människor som jag inte träffat på många år, helt fantastiskt!

Jag skulle så gärna vilja svara er alla en för en, men tyvärr så gör den "digitala kinesiska muren" det omöjligt, eftersom internet är så otroligt segt att det skulle ta mig för evigt. Därför är detta mitt tack och mitt svar till er alla. Ni har verkligen lyst upp min tillvaro här i Kina, både före och efter tävlingen!

6 comments:

Anonymous said...

Hela familjen Kraft/Levit har foljt dina framgangar fran Sverige och USA likasa. Bade mamma i Skovde och jag har i Amherst tycker att det ar skithaftigt att du ar i Peking och tavlar!! Jag laste att du var besviken, men 4:e plats i Olympiaden ar en oerhord prestation och om 4 ar sa finns chansen for medalj igen! Ha sa kul resten av tiden i Kina och njut utav aventyret!

Katarina, Rob och pojkarna

Annika S E said...

Hej igen Elvira...
Igår och idag kanske en 4 plac känns som "stolpe ut"... Vi är iaf otroligt stolta över dig och vad du gör för sporten. Nico har också gjort bra jobb därborta... Vi hållar stenhårt tummarna för nästa tillfälle för dig att visa vad du kan...
Ha det gott!
Annika E och Ina

Anonymous said...

Hej Elvira!
Ja, jag kan förstå att du är lite besviken över din placering, men du ska veta att du har gjort en bra insats i paralympics och vi i Västerås är stolta över dig iallafall.

Anonymous said...

Hej Elvira.
Allt vi har gjort är att hålla upp små spegelskärvor. Det är Du som är det stora ljuset. Vi har bara reflekterat en bråkdel.

Många Kramar

Jörgen

Anonymous said...

Även om du blev 4:a i Paralymics i år så kommer du alltid att vara nummer 1 i mina ögon! Du är min största Judo-idol! Det har du varit sen vi träffades för 10 år sen! Love and miss you so much!

Kram/Mirre (Marlene)

Unknown said...

Hej Elvira=D!

Alla kan vi missa medalj i stora mästerskap men jag är säker på att du kommer igen - med rejäl råge nästa gång det gäller=D!

Bara att du som ung kvinna i Sverige är elitidrottare på heltid gör dig till en av de allra främsta vad gäller idrott!!!!!

Det skall bli spännande att följa dig i framtiden!

Fortsätt ha tro, kraft och vilja i den du är och i det du gör oavsett vad - du har redan tagit dig långt och längre kommer du att gå=)!

Hösthälsningar från norden till öst~¤~Ida Sundin, projektmedarbetare Sollefteå Wintergames