Friday, September 5, 2008

Spänd väntan

Under kvällen har jag väntat med spänning på en sak...
Tekniskt möte hölls nämligen ikväll och därmed lottades samtliga viktklasser.
Så nu vet jag hur det ser ut.

Första matchen: Kvartsfinal mot Mongoliet.

Andra matchen: (förutsätter vinst förstås) Vinnaren i andra kvarten på min halva, nämligen China eller Venezuela

Om lottningen kan man säga att den ser bra ut utifrån de förutsättningar som är (att majoriteten av deltagarna i min klass är välmeriterade och i princip lika bra), men samtliga tre potentiella motsåndare på min halva (MON, CHN och VEN) har jag aldrig mött innan, så det kommer att bli spännande.

Så nu börjar nästa väntan.. väntan på måndagen...

1 comment:

Vic said...

Så är jag här inne igen:)
Aldrig har jag varit så spänd och förväntansfull:) Snacka om att jag kommer sitta KLISTRAD vid din och Eddes blogg på måndag:)

OS GULD; Os Guld, os Guld:)

Hur som helst, Elvira, du ÄR verkligen bäst:)

Kram på dej o lycka till. Du gör alltid ditt bästa!