Saturday, September 13, 2008

Sysselsättning

De senaste dagarna har handlat om att göra och uppleva saker. Kolla på när de andra tävlar, se stan, träffa folk och så vidare. Det känns skönt att vi inte är sysslolösa. Så fort vi är här i byn och man har en halvtimme över blir jag rastlös som bara den. Jag orkar inte fundera och filosofera alltför mycket just nu, utan jag aktiverar mig hellre, då känns det mycket lättare och trevligare.

Tänkte dela med mig av en bild från häromdagen när vi besökte Svenska Ambassaden. Min favoritfotograf Thomas Engström tog även denna bild på mig och Kronprinsessan. I bakgrunden är ambassadören och hans fru samt Edde.

1 comment:

Anonymous said...

totalt oväsentligt om du vann os guld eller inte, du är regerande världsmästare o en sjuhelvetes karaktär, att ha sådana giants som dig själv i en vänskapskrets skulle göra livet betydligt mer intressant!
Respekt
Danne J Kalmar