Wednesday, September 3, 2008

Ännu en dag i Paralympic Village

3/9

Imorses var det jobbigt att stiga upp. Liksom natten innan så vaknade jag någon gång på småtimmarna och kunde inte somna om på ett bra tag. Lite tröttsamt, men jag antar att det är tidsskillnaden som inte satt sig riktigt i kroppen. Ska prova att lägga mig tidigare ikväll och se om det fungerar bättre.

Idag så var vi och tränade på förmiddagen och på eftermiddagen var det alltså klassificering. I övrigt så har vi ätit mycket som vanligt och ikväll blir det fortsatt lugnt här "hemma".

Jag har inte riktigt ro att åka iväg på sight-seeing och shopping som många andra här gör. Eftersom jag tävlar tidigt och sedan är klar, så sparar jag det till efter jag tävlat klart. Tror inte att jag kan njuta av det i nuläget, men desto mer när jag är klar och äntligen kan vara "ledig".

No comments: