Thursday, September 4, 2008

...

4/9

Här kommer även en kort sammanfattning av dagen. På förmiddagen körde vi ett kort judopass, liksom igår och förrgår och de andra dagarna här :). På eftermiddagen var vi som sagt på arenan, och senare satte jag mig uppe på rummet och laddade över mer musik till ipodden inför tävlingen. En egen spellista finns där nu och väntar på att lyssnas på...

Därefter blev det massage (andra gången här på plats), vilket var väldigt skönt. Efter det, smt lite knäckande, så kändes rygg och nacke piggare igen.

Utöver det har vi ätit ett par gånger och fixat lite med tvätt. Väldigt intressant, jag vet.

Nu är det dags att avsluta för ikväll, äta kvällsmat och lågga sig och sova...

3 comments:

Anonymous said...

Hej Elvira!
Vet du ngn site där man kan titta löpande hur det kommer att gå för dig på måndag när du tävlar. Jag har letat men inte hittat någonting. Jag önskar dig lycka till och håller tummarna för dig på måndag. Du för hälsa Edde också. Han såg lite trött ut på kortet vid frukostbordet.

Vic said...

Hej Elvira!

Nu smäller det snart! Jag håller tummar och tår och tänker på dig fram till måndag, och PÅ måndag kommer jag väl vara tokig... hoppas de visar något här hemma i Sverige sedan...
Du grejar det, du är bäst och lite därtill. Vad vore Judo Sverige utan dig?
Lycka till nu tjejen. Och ta hand om Edde:)
Kram
Veronica

Elvira said...

Svar

Annica: Hej! Jag tror att det ska gå att hitta resultat löpande på beijing2008.com, annars så kommer Svenska Handikappidrottsförbundets hemsida att uppdateras hyfsat snabbt (handikappidrott.se), men framförallt - Edde skickar info till sin blogg: http://eddesblog.blogspot.com. Jag skriver detta i ett inlägg också.. Tack så mycket och vi hörs :) Kram!

Vic: Tack så jättemycket för din fina kommentar! jag blir så glad av att läsa :D! Jag ska ge järnet på måndag :). Hoppas det är bra hemma i Sverige! Kram Elvira