Wednesday, September 3, 2008

Media..

Idag på träningen hade vi besök av Expressen, och det ska komma ett reportage framåt helgen. Jag har redan fått väldigt fina bilder som fotografen tog, så jag kan lägga upp dem när reportaget är ute. I slutet av veckan ska vi också träffa TV4, som planerar att sända inslag på söndag kväll, inför tävlingsdagen.

Innan jag åkte iväg till Beijing hade jag tänkt ta det ganska lugnt med intervjuer, men jag gav med mig och gjorde ett gäng ändå, med Svenska Dagbladet, Dagens Nyheter, Sportbladet, Stockholms Fria Tidning, Radio Väst och TV4 Väst. Tror att flertalet har sänts/publicerats redan.

Radio Väst har jag även pratat med här nere via telefon, och kommer att göra även framöver.

Det var medialäget som det ser ut just nu.

4 comments:

Anonymous said...

Heja Elvira!!

Västerlandaskolan har temavecka OS och idag pratade vi om Paralympics och vi pratade om dig. Vi är så stolta över dig och håller alla våra tummar!! Heja Elvira och Heja Lilla Edets Judoklubb!!

Barnen i Västerlandaskolan

Anonymous said...

Du är grym, elvira. All lycka i kina.

Per

Anonymous said...

roligt att vi kan följa dej/er, så här. Vi håller alla tummar! Kramar Linnea o Jessica.

Elvira said...

Svar
Västerlandaskolan: Hej på er! va kul att ni följer OS och Paralympics och är med och hejar! Tack så mycket för stödet :). /Elvira ps. kom gärna och prova judo i höst! :D

Per: Tack så mycket, det värmer :D

Jessica/Linnea: Hej!! Hoppas det är bra med er! Tack ska ni ha :), vi hörs/ses! Kram /Elvira